Møte med en ny virkelighet.

Møte med en ny virkelighet.
Har du vært på forelesning med Egil Rian kan du her legge igjen en hilsen eller kommentar knyttet til forelesnigen.
Kritikk, ros, forslag og spørsmål er like velkomne.
Spørsmål vil om mulig bli besvart.
Det er selvfølgelig helt i orden om du vil være anonym.

26.03.15 Høgskolen i Lillehammer, vernepleierutdanninga 3. klasse, DEVU

3 timers forelesning om mestring og habilitering i et familieperspektiv.
Antall studenter: 27
Last ned dokumentasjon.

3 kommentarer:

  1. Tusen ydmykt takk for en flott forelesning og det at du delte din og families virkelighet med oss. Ved å åpne dette landskapet gir du oss mulighet til undring, refleksjon og ytterligere inspirasjon. En ser at det nytter, og det fremmer håp. Nøkkelord er empati, engasjement, holdninger, forståelse, raushet, vilje, tro og likeverd. Vi er alle unike og skapt av det samme stjernestøv. Det må vi alltid bære med oss i hodet og hjerte. Ellers syntes jeg musikken tonet oss godt inn og jeg må ærlig innrømme at Andeby har fått ny substans og mening i mitt univers. Tar meg den frihet av å ønske dere lykke til på veien videre. Ta godt vare på hverandre og vær sterke. Vennlig hilsen Tina Hagen

    SvarSlett
  2. En veldig inspirerende og tankevekkende forelesning. Som vordende vernepleiere er holdning og bruker (medvirker)perspektivet så viktig, og jeg tenker at vi burde ha flere slike forelesninger. Takk for at du så ærlig og reflektert deler dine tanker og erfaringer med oss! Med de beste ønsker og tanker - Rita Berget

    SvarSlett
  3. Denne forelesninga burde være obligatorisk for alle studenter innen helse- og sosialfaglige studieretninger. Jeg sitter igjen med ny kunnskap og en forståelse jeg ville ha brukt langt tid på å tilegne meg dersom skolen ikke hadde vært klok nok til å leie inn deg!

    SvarSlett