Møte med en ny virkelighet.

Møte med en ny virkelighet.
Har du vært på forelesning med Egil Rian kan du her legge igjen en hilsen eller kommentar knyttet til forelesnigen.
Kritikk, ros, forslag og spørsmål er like velkomne.
Spørsmål vil om mulig bli besvart.
Det er selvfølgelig helt i orden om du vil være anonym.

22.08.13 Høgskolen i Lillehammer, Vernepleierutdanninga 3. klasse

5 timers forelesning om mestring og habilitering i et familieperspektiv.
Antall studenter: 45.
Last ned dokumentasjon.

2 kommentarer:

  1. Takk for en flott forelesning! det var veldig rørende å høre på deg fortelle om din sønn og dine opplevelser sammen med familien din. Jeg syns det også var veldig fint at du tok opp søsken som et tema. Jeg selv er storesøster til ei jente med Angelman Rett syndrom og har følt gjennom tida at søstre som pårørende blir litt 'glemt bort'. Viktig å huske på å inkludere hele familien. Noe som jeg selv kommer til å huske på når jeg er ferdig utdannet og skal begynne å jobbe. Jeg fikk mange gode tips jeg skal ta med meg videre. tusen takk!

    SvarSlett
  2. "Møte med en ny virkelighet - Mestring og habilitering i et familieperspektiv" var for meg en veldig givende forelesning. Det var fint og kunne få høre historien fra deres ståsted som familie. Og hvordan dere har mestret hverdagen med ulike strategier. Som fremtidig profesjonsutøver er dette en viktig forelesning, hvor man lærer mye. Takk.

    SvarSlett