Møte med en ny virkelighet.

Møte med en ny virkelighet.
Har du vært på forelesning med Egil Rian kan du her legge igjen en hilsen eller kommentar knyttet til forelesnigen.
Kritikk, ros, forslag og spørsmål er like velkomne.
Spørsmål vil om mulig bli besvart.
Det er selvfølgelig helt i orden om du vil være anonym.

18.03.13 Høgskolen i Sør-Trøndelag, Sosionomutdanninga

4 timer forelesning om mestring og habilitering i et familieperspektiv.

Ca. 45 studenter tilstede.  

Last ned dokumentasjon

2 kommentarer:

  1. Dette var en forelesning jeg hadde sett frem til og er veldig glad jeg fikk med meg. Det er en sterk historie som er vanskelig å riktig sette seg inn i, men formidlingen og engasjementet ditt gjorde det lettere. Profesjonelt gjennomført på annerledes vis.
    Syns ofte det er enklere å forstå mer når man konkretiserer, og er glad du(/dere) har valgt å forelese med utgangspunkt i din sønns liv. Det står det respekt av! Inspirerende. Likte oppsettet med bruk av musikk, bilder, film, bokreferanser, sitater m.m. Mye "food for thought" for fremtidige sosialarbeidere dette. Er glad jeg tok notater! Lykke til videre, og takk igjen for fire fine, men tøffe timer "sammen" med Henning og din øvrige familie. Glemmer ikke denne dagen så lett. Takk!

    SvarSlett
  2. Veldig bra gjennomført forelesning. likte deg som foreleser og liker at du har valgt å bruke det du og familien din har opplevd/opplever som en måte å formidle et godt budskap. jeg tror alle som var på forelesningen ble rørt på en eller annen måte. Jeg synes du har gjort en utrolig bra jobb med henning og jeg ønsker både du å familen din Lykke til. hils henning fra oss sosionomer og si at vi synes han er veldig flink til å synge. det hadde vært veldig koselig å få hilse på han en dag. Takk for forelesningen.

    SvarSlett